Działasz w branży usługowej i nie wiesz, jak zwiększyć sprzedaż? Być może problemem nie jest zakres oferowanych usług czy marketing, a brak systemu rezerwacji online, dzięki któremu klienci mogą poznać firmę bliżej, a następnie wybrać dogodny dla siebie termin wizyty. Dlaczego warto w niego zainwestować, chcąc pozyskać klientów?
Klient w świecie online
Inwestujesz w banery czy ulotki, lecz nadal nie osiągasz oczekiwanych zysków? Szukaj klientów tam, gdzie są, czyli w internecie. Choć wiele usług świadczonych jest stacjonarnie, klienci szukają ofert w sieci. Dobry system rezerwacji online pozwala odnaleźć firmy nowoczesne, idące z duchem czasu. Umożliwia wybór dogodnego terminu, i to bez konieczności wykonywania telefonów, na które tak naprawdę obecnie niewielu ma czas. Wizytę można zarezerwować o każdej porze dnia i nocy, co jest dodatkowym udogodnieniem. Więcej na temat tego, czym jest internetowy system rezerwacji i jak działa, można przeczytać na: https://calendesk.com/pl/rezerwacja-wizyt-online.
Zakres usług, cennik, pracownicy
Chcąc zwiększyć sprzedaż, wielu przedsiębiorców umieszcza w mediach społecznościowych rolki i posty z opisem świadczonych usług. Takie działanie może oczywiście przynieść pewne korzyści, ale w ten sposób klient zapoznaje się jedynie z wycinkiem działalności firmy. Jeśli dodatkowo salon urody ma w nazwie “stylizacja paznokci”, to klienci będą kojarzyć go głównie z usługą manicure i pedicure. Niekoniecznie natomiast z usługami stylizacji rzęs, podologią czy zabiegami na twarz. Kalendarz do salonu kosmetycznego pozwala natomiast wyszczególnić wszystkie usługi, ich ceny, a także pracowników, którzy je świadczą. Klient otrzymuje więc jasną i w pełni zrozumiałą informację, do której ma dostęp w jednym miejscu. Terminarz wizyt kosmetycznych jest więc nieodzowny w walce o niego.
Wyjście naprzeciw oczekiwaniom
Rezerwacja wizyty online to opcja, na którą czekają niemal wszyscy klienci. Dzięki niej:
oszczędzają czas,
mają duży wybór terminów,
mogą dokonać rezerwacji o dowolnej porze,
otrzymują przypomnienie o wizycie,
mogą skorzystać z dodatkowych funkcji, takich jak na przykład płatności online.
Wygodnie, prosto i bez żadnych problemów – tak właśnie można pokrótce opisać system rezerwacji wizyt. Nic więc dziwnego, że przy jego pomocy zwiększenie sprzedaży o kilka procent może nastąpić już w ciągu pierwszych miesięcy użytkowania. Jest to jeden z elementów solidnej kampanii marketingowej, ukierunkowanej nie tylko na pozyskanie, ale i zatrzymanie przy sobie klienta.